miércoles, 4 de agosto de 2010

ASTURIAS - MINA - MAR - VIENTO

Yá ta tapeciendo, Asturies
Pol mio corazón adientro,
Fáenme yá sombra les penes,
Y non t´alcuentro.
Quixe ser como tú yes:
Foces, picos, mar y viento.
Fueya, yerba na campera,
Pino y carbayu en Somiéu,
Mazaricu na Gaviera´
Palomba nel Escampleru;
Sentíme migaya en Peñes
Sentíme n´Ovieu enteru,
Nada na Foz de Moñacos
Y tou en Torrecerreo,
Fundíme como tos foces,
Alzame como l´Urriellu:
Ser pequeñu con lo humilde,
Grandón con el altaneru,
Apacible col benditu,
Col babayu pendencieru,
Xenerosu col amigu,
Con el tiranu, guerreru
Quixe ser como tú yes:
Borrina, llume y formientu
Pero agora sólo pueo
Desvivime nel recuerdu:
Ver cómo reblinca´l Cares,
Amoriar baxo un lloréu,
Oyer esquiles en Ponga,
Dexame morrer en Viegu.
Quixe ser como tú yes:
Borrina, llume y formientu
Y agora, que toa t´empines
Llamando a conceyu abiertu,
Agora, Asturies del suañu,
Nin t´alcuentro nin m´alcuentro.
Por eso vengo decivos
Coles vidayes ferviendo;
¡Díi buscala vosotros!
Que yo yá non tengo tiempu:
¡Díi alcontrala vosotros!
Que yo téngola yá dientro.
¡Díi facela!
Y facéivos
Como Asturies,
Llibertá
Borrina,llume y formientu.
(José Benito Alvarez Buylla)




2 comentarios:

  1. El video de los mineros ya lo conocia,el tema de la mina,lleva años conmigo ya que mi familia por parte de padre,fueron mineros,pero el de llanes me a enkantado.
    Gracias por tus comentarios,sobre Lastres,te recomiendo que vallas a la playa de La Griega,te gustara,tiene zona de arena y tambien en la zona Este pedreru muy bonito,que es donde estan las huellas,por cierto unas de las mayores del mundo de Sauropodos,merece la pena verlas,por ciereto sabes que es una de mis pasiones,el Jurasico en Asturias? tengo un blogs sobre este periodo.
    Sin mas un saludo y perdona por todo este rollo que te he soltado.

    ResponderEliminar
  2. No tienes por qué disculparte, me gusta cambiar impresiones y opiniones. En cuanto al jurásico, me pillas un poco “fuera de sitio”, intentare aprender un poco. Saludos.

    ResponderEliminar